onsdag 23 mars 2011

Två blåfrusna författare

Idag tog jag och Sara bilder till en intervju vi gjort för ett magasin, tror inte jag får berätta vilket. Tanken var att det skulle vara lite skolmiljö på bilden, så vi stod och huttrade i snålblåsten på Åsö Gymnasiums skolgård.
Var först på plats och kände mig något creepy som vankade runt ensam och spanade omkring mig bland teensen.
Den här bilden är tagen med min iPhone bara, efter själva plåtningen var över. Sara hade på sig en sjukt snygg kofta under bylsjackan. 

7 kommentarer:

  1. Åh, vad snygg och SMAL du är! Kom genast hit så jag får feeda dig :D

    SvaraRadera
  2. VIK HÄDAN!
    Din kommentar blir extra obehaglig av att det ser ut som om du gnager på Wilma. ;-)

    SvaraRadera
  3. Herregud, jag är häxan i Hans och Greta! Komsi, komsi, lille Hansi! *måsskratt med torr tunga*

    SvaraRadera
  4. Snyggingar! Håller med om att du ser väldigt lean and mean ut (på ett fab sätt). What's your secret? Träning, GI, Lara Flynn Boyle-dieten (tomatsoppa som äts med gaffel... fast det är nästan FÖR bisarrt för att vara sant)? Själv är jag så desperat att få bort graviditetskilona att jag precis köpt en bok om att gå ner i vikt med KBT, haha. Och barnen fyller två snart...

    SvaraRadera
  5. Mägu, tack!
    Tja, jag tränar ju nuförtin. Det är väl inte mer än det. Gudarna ska veta att jag inte förtjänar det med min kost. Snarr varje dag ju.

    SvaraRadera
  6. Okej, så för att rekapitulera: ingen träning och snarr varje dag! Lovely, ska börja med Matsdieten asap!

    SvaraRadera
  7. Jo, jag tränar! Det är det enda som håller mig från att bli Bantar-Björn!

    SvaraRadera