onsdag 23 mars 2011

Cirkeln är såld till UK!

Jag har hållit på att sprängas i väntan på att få berätta det här på bloggen:
Cirkeln-trilogin är såld till UK! Och dessutom till Random House, som är ett av mina absoluta favoritförlag!
Och det har varit så häftigt med Norge, Danmark och Tyskland också - men att kunna läsa sin egen bok på engelska... det känns alldeles speciellt och alldeles alldeles overkligt.

Snart kommer vi dessutom att kunna berätta en kul grej till...

Passar på att göra lite reklam för vår Facebook-sida. Gå in och gilla oss här! 

5 kommentarer:

  1. Yay!! Fasen vad kul, jättegrattis till er. (Nu är vi förlagskompisar x 2!)
    Och jag läser när jag hinner och är alldeles betagen.

    SvaraRadera
  2. grattis och å så kul! jag läser ju helst på engelska också:-)
    det är nog det tuffaste och snart är det bara filmen kvar!

    SvaraRadera
  3. Grattis, inte illa pinkat alls! :)

    SvaraRadera
  4. Jag har hört ryktas att det även filmrättigheter är sålda?! Grattis!

    SvaraRadera