fredag 25 mars 2011

Träningsmusik!

Kul att jag fått kommentarer på att jag ser mer fit ut nuförtin - nu är det alltså inte så att jag går runt och tänker på vad jag äter. Gillar mat och snask för mycket. Och inatt när jag inte kunde sova käkade jag mjölk med havrefras och O'hoj kolasås. Sån är jag. Fast det är ju det som är det fina med att träna. Man kan käka sånt utan att bli Sune Mangs.
Här är min nya träningslista på Spotify, har ni fler låtar som ni gillar att träna till så lägg gärna in dem! Behöver alltid nya tips. 
trena lite mars 11

10 kommentarer:

  1. Stor humor att ditt Spotifykonto heter soffpotatis. Men det var ju ditt gamla jag, eller snarare, nu finns det även ett träningsdu vid sidan av soffpotatisen. Båda får plats, även om kroppen är mindre.

    Jag har sett dig på gymmet och mina hunkradar drogs genast till dig. :) Looks good!

    SvaraRadera
  2. Oj! Haha! Härligt att bli objektifierad! Fast jag är ju mest bara lunsig på gymmet, hehe.

    SvaraRadera
  3. Verkligen! Önskar jag också fick veta när jag blev objektifierad, särskilt i gymmet... Det enda jag vet är att det garanterat inte händer efter spinningpass - högröd i ansiktet och drypande av svett i en catsuit och med hårda platta skor som man stapplar fram i. Om det inte är nån med riktigt weird läggning och det vill jag verkligen inte veta...

    SvaraRadera
  4. Kan du inte börja twittra också Mats?!

    SvaraRadera
  5. Har faktiskt funderat på det, jag är roligast när jag skriver FB-statusar. ska tänka igen sen när allt runt Cirkeln lagt sig.

    SvaraRadera
  6. http://www.youtube.com/watch?v=GASVvm1jeCw&feature=related

    DEN HÄR låten är faktiskt riktigt skön och hon är LITE lik SJP också!

    // Jonas

    SvaraRadera
  7. oCH fnys nu inte, ge den en chans.. ;) // Jonas

    SvaraRadera
  8. Jag la till några låtar från mina listor. Du får kolla vidare om vi har samma musiksmak ;)

    SvaraRadera
  9. Haha, Jonas, efter det schlagriga introt blev det ganska okej. Lite som en ungersk Hung Up-kopia av en ungersk SJP-kopia! :D
    Lina: ÄLSKA Dancing in the dark!

    SvaraRadera