lördag 26 februari 2011

Jo, nu ÄR jag helt freaked out

Eh. Ok. Fick just detta mejl av en kompis:

Ok, bli inte helt freaked out nu, men det här är SÅ sjukt. Jag har Google Analytics kopplad till min blogg och där kan man ju se besökartrender osv. Och man kan också se sökord som folk har använt för att hitta till sidan. Bland de vanliga söktermerna som mitt namn och osv så finns även den något oväntade posten:
"runka med vita handskar mats strandberg" gav 1 totalt besök".
Den 11:e februari någonstans i Sverige satt alltså en person och sökte på detta... Ha ha, så märkligt!

5 kommentarer:

  1. Oh Lord... Det var nästan lika spektakulärt som QX-klubben "Sperma på dina glasögon".

    Funderar på att lista topp tio märkliga fetisher i nya bloggen. Exempel: Mannen som gick igång på att koka Barbie-dockhuvuden och sedan äta upp dem. Ja, ända tills tills han var tvungen att akutopereras eftersom kroppen inte klarade av all plast och syntethår, vill säga...

    //Wille

    SvaraRadera
  2. Försök hitta Chrissy La Creme. Ville vara väderflicka och få pajer i ansiktet samtidigt.

    SvaraRadera
  3. Det där med vita handskar... det är en låt med denna galning, om du inte redan visste det. http://sv.wikipedia.org/wiki/Johnny_Bode. Skäms för att jag vet detta...

    SvaraRadera
  4. Haha, jag vet inte om det förklarar saken eller gör den ännu märkligare. :D

    SvaraRadera