söndag 13 februari 2011

Fråga som väckte sorgen

Här är dagens krönika i Aftonbladet Söndag.

4 kommentarer:

  1. jag minns donna tartt... jag var 19 år, var ute och tågluffade och köpte en utländsk tidning, kanske cosmopolitan. där hade de publicerat ett utdrag ur hennes bok. jag läste och fick gåshud. köpte boken omgående och, ja, resten vet ju alla som läst.
    jag kan tom minnas hur vandrarhemsrummet såg ut, på rue mouffetard i paris ...

    SvaraRadera
  2. Tänkte på dig när jag skrev krönikan! Du är förresten med i tack-tillet i vår bok nu, tack vare idén med tänderna... ;-)

    SvaraRadera
  3. ni vet hur man raggar köpare;-)
    så ni använde idén? kul! en av mina mest måleriska.

    SvaraRadera
  4. Mats - Det var en väldigt fin krönika, jag tänkte faktiskt på det där så sent som i går ...

    elisabeth - Ja, tack för den! Den är smått oförglömlig. Och väldigt briljant. :)

    SvaraRadera