tisdag 18 januari 2011

Urjobbig mardröm

Okej jag vet, det är sällan intressant att höra om andras drömmar. Men det här kan vara det jobbigaste jag någonsin drömt. Kanske så att jag måste skriva en bisarr novell om det eller nåt.
Jag drömde att min mamma var dödssjuk och läkarna säger till mig att det enda sättet att rädda henne är att sy ihop oss, så att hon kan leva på mina organ. Så jag får sitta i hennes knä i hennes rullstol, hopsydd med henne. Till slut säger hon: "Nej Mats, det här går inte, du måste ju få ha ditt eget liv, jag ber dem ta isär oss." Och jag får panik och ba: "Men då kommer ju du att dööööööööööööööö!"

5 kommentarer:

  1. Sådana drömmar är inte muntra :s
    Hoppas dagen förövrigt varit bra iallafall :)

    SvaraRadera
  2. Oh my God vad mycket hobbypsykologi man kan tolka in i den drömmen. Om man skulle tycka det var friskt, vill säga.

    SvaraRadera
  3. Hur var det nu, hade du sett Human centipede?

    SvaraRadera
  4. För många skräckisar?! :)

    SvaraRadera
  5. saom, haha, vet...
    Fogis: nope, men längtar. Och nej, vi var inte hopsydda på DET sättet.
    Fredde2: nej nej, kan aldrig bli för många!

    SvaraRadera