torsdag 6 januari 2011

Jullovsfeeling

Hade ett långt och riktigt bra möte idag på förmiddan. Kom hem och sov en stund, och sen dess har jag haft ungefär världens skönaste dag. Fikade med LF, tog en långpromenad, har läst halva Easter Parade av Richard Yates (som skrev Revolutionary Road - den här är minst lika bra och deprimerande) och nu ligger jag i soffan, helt proppmätt på godis och mjölk (kan bara dricka det till snask, det är det bästa, när mjölken blir godissmakande) och kollat två gamla sköna skräckfilmer som jag lånat av Sara. Gillar läget. Horisontellt.





Det är så kul med Sara - vi gillar samma områden, men vi har nördat ner oss i helt olika delar av dessa områden. Idag fick jag ge henne min julklapp, något som är en klassiker i min värld.

1 kommentar:

  1. Jag är sjukt glad att du gillade dem - de är två stora favoriter!

    "det är det bästa, när mjölken blir godissmakande"
    Det låter som nåt Anna-Karin skulle kunna säga! ;)

    SvaraRadera