söndag 31 oktober 2010

Hade bästa hemsläpet ever inatt



Var ute med Pär, Belinda och Anna igår. Först middag hemma hos Belinda, sen en sväng till Darling-klubben på Zink, som kan vara bästa förfesthänget på stan, och sen till Zipper, som jag bara varit på en gång tidigare och då dömde ut som helvetet på jorden och allt som är fel med hela gayvärlden. Igår, plötsligt: ÄLSKADE. Hade hur kul som helst. Längtar redan till nästa gång.

Sen övertalade jag Pär att följa med mig hem och sova, så att vi kunde fortsätta Projekt Buffy så fort vi vaknade. Vi kollar igenom hela serien tillsammans - första gången han ser det, femtioelfte gången för mig. Det gör mig löjligt lycklig, det här projektet. Idag hann vi med 12 avsnitt. Är äntligen inne på hälften av säsong 3 nu och det börjar bli sådär bra på riktigt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar